ergun-ticaret-reklam-ust-220-70px  reklam-alani-220x70px

HABERLER >>>
SİMSAR HAKKI HAKKINI İSTİYOR! - Salı, 09 Eylül 2014 11:17
EKOMİNİ BOLAMAN’DA YAYGINLAŞIYOR - Salı, 09 Eylül 2014 10:03
MURAT BEŞİKCİ'YE GEÇMİŞ OLSUN - Pazartesi, 25 Ağustos 2014 09:52
YARIM ASIRLIK MUHTAR HAYATA GÖZLERİNİ YUMDU - Cumartesi, 23 Ağustos 2014 18:26
GÜLSÜM KESKİN (23.08.2014) - Cumartesi, 23 Ağustos 2014 18:24
NİHAT ÇOBAN (15.08.2014) - Cumartesi, 16 Ağustos 2014 07:53
Bolaman Gündemi Burada Tartışılıyor - Perşembe, 14 Ağustos 2014 09:48
12. CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN - Pazartesi, 11 Ağustos 2014 12:42
LALELİ’DE PAT PAT KAZASI! 1 ÖLÜ 4 YARALI - Pazartesi, 11 Ağustos 2014 10:26
FATSA'DA RADAR SİSTEMİNE DİKKAT! - Çarşamba, 06 Ağustos 2014 15:27
MEHMET OCAK TAM 29 GÜN SONRA BULUNDU - Pazartesi, 28 Temmuz 2014 08:29
YARANOĞLU AİLELERİ 5. KEZ BULUŞUYOR - Pazar, 20 Temmuz 2014 15:32
Mehmet Ocak Hala Bulunamadı - Cumartesi, 12 Temmuz 2014 13:41
EŞREF KAAN AYNACI SÜNNET OLDU - Cumartesi, 28 Haziran 2014 08:50

Bolaman'da Gölbaşı Mahallesinde Kavga Kanlı Bitti

  • Çarşamba, Eyl 18 2013
  • yazı boyutu yazı boyutunu küçült Yazı boyutu büyüt

Bolaman Gölbaşı Mahallesinde ikamet etmekte olan A.K. henüz belirlenemeyen bir sebeple ağabeyi Mehmet Kulaksız (55) ve yengesi Necla Kulaksız'ı (49) tüfekle yaraladı. 

Olay bu akşam Saat: 19.30 sularında Bolaman Gölbaşı Mahallesinde meydana geldi. Mehmet Kulaksız, eşi Necla Kulaksız'la akşam saatlerinde evlerinin önünde oturdukları sırada, aralarında husumet bulunan kardeşi A.K.'nın tüfekli saldırısına uğradı. Yaralılar olay yerine çağrılan 112 sağlık ekipleri tarafından ambulans ile Fatsa Devlet Hastanesine kaldırıldı. Mehmet Kulaksız ve Necla Kulaksız'ın hayati tehlikesinin olmadığı öğrenilirken, zanlı A.K., Bolaman Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından teslim alındı.

Okunma 1658 defa
Öğeyi Oyla
(2 oy)